понеділок, 23 грудня 2019 р.

«Нічка зорі розсипає,всі чекають Миколая»

Весело і гамірно було в Горностаївській селищній дитячій бібліотеці 19 грудня ,в день Святого Миколая. Цей день є особливо бажаним дитячим святом, яке приносить відчуття передноворічної атмосфери і всілякі приємні сюрпризи.
Аби подарувати дітям радість та веселий настрій, працівники бібліотеки організували і провели загадкову торбинку «Нічка зорі розсипає,всі чекають Миколая». Гостями бібліотеки в цей день були учні молодших класів Заводівського НВК.
В святково прикрашеній залі бібліотеки на них чекали: чарівна ялинка та ілюстрована  виставка-конкурс «Миколая щедре свято,подарунками багате».
В цій затишній, святковій атмосфері з уст маленьких читачів лунали пісні, вірші. Впродовж свята дітлахи відповідали на питання мультимедійної вікторини «Зимова круговерть» та приймали участь у різноманітних іграх, де кожна дитина проявила свої творчі здібності і отримала величезне задоволення.
В кінці свята маленькі читачі переглянули презентацію «Святий Миколай, до нас завітай!» та всі разом виконали пісню « Ой,хто,хто Миколая любить». 

Всі діти були слухняними упродовж року і тому отримали святкові подарунки від Святого Миколая.
Бібліотечний захід завершився і наші маленькі гості з позитивними емоціями розійшлися по домівках.
Хай кожне зимове свято приносить дітям радість ,задоволення, пізнання нового.
Бажаємо усім читачам та їх родинам веселих свят,щастя,миру і здоров’я!


1 коментар:

  1. Життя іноді може бути веселим, одна хвилина прекрасна, а наступна - зовсім інша. Ми з чоловіком прожили дуже красиве життя до несподіваного хаосу, життя без вад і недовіри, поки у нас не було проблем з підтримкою наших дітей, він перестав платити і знайшов пригоду за межами флірту зі своїм заповітним подружжям. все, що я страждав. і для того, над чим я працював над непотрібним задоволенням, я відчував у собі цю порожнечу, я не мав уявлення, як допомогти мені з’єднатися з ним, тому що він не повернувся додому, пізно просидів, пив, курив, займався різними речами, які він ніколи не робив зробив. Але завдяки людині, яка принесла радість і стабільність у мій дім, доктор Егвалі, людина добрих справ, настільки справжній і поступливий, бо я намагався і мав довіру. Поговоріть з ним про те, що вас турбує, і ви будете раді, що це зробили. WhatsApp або Viber +2348122948392 або електронною поштою dregwalispellbinder@gmail.com

    ВідповістиВидалити