вівторок, 12 листопада 2019 р.

"Чародій сміху"

Я- слуга народний!
І я з того гордий,
Я з того щасливий!!!
О.Вишня
Немає, мабуть, такого куточка в Україні, де б не чули імені Остапа Вишні, його веселих усмішок, іскрометних гуморесок, гострих фейлетонів і сатиричних памфлетів. Адже він є неперевершеним майстром сміху.
Великий сміхотворець Остап Вишня зробив неоціненний внесок у скарбницю національної літератури.
13 листопада виповнюється 130 років від дня його народження. З нагоди ювілею великого чародійника сміху у селищній дитячій бібліотеці презентовано книжкову виставку-портрет "Чародій сміху". На виставці представлені художні твори та інформація про цікаві події із життя та творчості письменника.
Мова його творів глибоко народна, колоритна, поетична, дотепна й гостра.
Запрошуємо наших читачів до дитячої книгозбірні, щоб поринути у чарівний світ української сатири й гумору Остапа Вишні.




1 коментар:

  1. Життя іноді може бути веселим, одна хвилина прекрасна, а наступна - зовсім інша. Ми з чоловіком прожили дуже красиве життя до несподіваного хаосу, життя без вад і недовіри, поки у нас не було проблем з підтримкою наших дітей, він перестав платити і знайшов пригоду за межами флірту зі своїм заповітним подружжям. все, що я страждав. і для того, над чим я працював над непотрібним задоволенням, я відчував у собі цю порожнечу, я не мав уявлення, як допомогти мені з’єднатися з ним, тому що він не повернувся додому, пізно просидів, пив, курив, займався різними речами, які він ніколи не робив зробив. Але завдяки людині, яка принесла радість і стабільність у мій дім, доктор Егвалі, людина добрих справ, настільки справжній і поступливий, бо я намагався і мав довіру. Поговоріть з ним про те, що вас турбує, і ви будете раді, що це зробили. WhatsApp або Viber +2348122948392 або електронною поштою dregwalispellbinder@gmail.com

    ВідповістиВидалити