четвер, 1 вересня 2016 р.

З 1 Вересня!




Розквітають посмішки навколо,
Радісно луна веселий сміх,
Це моя найкраща в світі школа
Зустрічає школярів усіх.

    Знову ранок першого вересневого дня повниться мелодійними звуками шкільного дзвоника. Знову вулиці міст і сіл розквітають від дитячого щебету та юнацьких посмішок. Це  ми зустрічаємо  День знань- справжнє всенародне свято мудрості, доброти і людяності.
    Усі шляхи цього дня ведуть до школи. Розпочинається новий навчальний рік, який завжди означає відкриття нової, осяйної і часто нелегкої дороги – дороги до знань, до нових звершень.
   Працівники районної бібліотеки для дітей сердечно вітають учнів, їх батьків, педагогів з нагоди Дня знань, з початком нового навчального року.
Щиро бажаємо всім нашим користувачам міцного здоров’я, миру, злагоди, натхнення і наполегливості у навчанні та самовідданій праці на благо нашої Батьківщини.

                                         Дорогі діти!
Не зупиняйтеся на шляху Знань, він тернистий, але дуже цікавий і по-справжньому нескінченний! Провідником на цьому шляху була і залишається наша бібліотека.
Для вас організовані нові книжкові виставки у відділі обслуговування 5-9класів:



«Напиши мені листа»
«Читай як я, читай краще за мене»
«Україна – країна єдина»
«Світ природи дивний та прекрасний»
«Святкове чаювання»
«Книги-ювіляри»
«Вам тінейджери»
«Сучасна українська книга»
«Читати- це круто!»
«Є право – є надія»
«Тавріє, мій материнський краю!»
«Незгасне світло Кобзаря»

























      Читайте, насолоджуйтесь, торуйте шляхи успіхів і перемог.


Ласкаво просимо до бібліотеки!

Немає коментарів:

Дописати коментар